فروش انواع درب ورودی و پارکینگی فلزی و درب ضد سرقت آپارتمانی

فروش انواع درب ورودی و پارکینگی فلزی و درب ضد سرقت آپارتمانی

نام :درب فلزی پایون
تلفن تماس : 02174013
استان : تهران
آدرس : تهران، بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، 50 متر مانده به حسن بنای جنوبی
بازدید : 4338

درب فلزی پایون، بزرگ ترین تولیدکننده انواع درب فلزی برش لیزری با رنگ کوره ای الکترواستاتیک بصورت پک کامل (شامل شیشه، دستگیره، قفل، یراق ، ...) و درب ضد سرقت آپارتمانی در ایران با بیش از 60 نماینده فعال در سراسر کشور میباشد. طرح های درب های پایون با در نظر گرفتن استحکام و یکپارچگی در عین زیبایی به وسیله طراحان و معماران کار آزموده تولید می شوند. این شرکت مفتخر است که درب ورودی، درب لابی، درب حیاطی، درب تک لنگه، درب دو لنگه، درب ریلی و درب پارکینگی و محصول جدید خود درب ضد سرقت آپارتمانی را با طرح ها و مناسب سلیقه های مخلفت به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مدل های درب فلزی ورودی که بسیار مورد توجه معماران سبک نوین قرار میگیرد مدل رزا است. در این مدل از درب ورودی اصلی، طرح اصلی که با رنگ پتینه طلایی از زمینه اصلی متمایز شده است به صورت برجسته برروی ورق فولادی پانچ شده نصب شده است که همین امر سبب زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر و افزایش بیش از پیش استحکام و مقاومت این سازه ی فلزی و متعاقبا باعث افزایش امنیت در ورودی ساختمان و آپارتمان ها و منازل شما خواهد شد. ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد. شیشه بکار رفته در درب های فلزی پایون به سفارش مشتری شیشه های رفلکس سکوریت شده می باشد که هم زیبایی آینه را دارا بوده و هم کاملا در مقابل ضربه نشکن می باشد.

برای مشاهده محصولات بیشتر و نمونه های نصب شده به سایت شرکت metaldoorart.com مراجعه کنید و یا برای مشاوره رایگان، با شماره 02174013 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰