درب ورودی و درب پیش ساخته فلزی پایون

درب ورودی و درب پیش ساخته فلزی پایون

نام :آذر فلزی پایون
تلفن تماس : 09014463105
استان : تهران
آدرس : بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، 50 متر مانده به حسن بنای جنوبی پلاک 1114
بازدید : 10959

درب های پیش ساخته پایون؛ امکانی خاص و جذاب برای مخاطبان پایون می باشد. قیمت درب پیش ساخته به علت بهای تمام شده کمتر ؛ مناسب با هر بودجه ای می باشد.

درب و پنجره پیش ساخته فلزی گزینه ای جذاب با زمان تحویل کمتر می باشد که هم قیمت مناسب دارد و هم از لحاظ ظاهری شیک و بروز می باشد. مجموعه پایون نیز با تولید سری محصول جدید خود سعی در کاهش هزینه ها برای مشتریان گرامی دارد.

ویژگی های درب پیش ساخته فلزی

-استفاده از فناوری جوش اتوماتیک،
-سری سازی و تولید انبوه،
-کاهش ضایعات و هزینه سربار،
-کاهش دخالت نیروی انسانی
-قابل ارائه بصورت تک لنگه، دو لنگه و پارکینگی
-آماده ارسال

ورق مورد استفاده در درب ها با استاندارد 3 میل و 4 میل است که به دلیل یکپارچه بودن ورق، استحکام زیادی دارد و از پروفیل های درجه یک نیز استفاده شده است. این درب آهنی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ می شود که در انواع شرایط جوی سازگاری داشته و طول عمر بالایی دارد. برای پشت کار از شیشه نشکن استفاده شده است که برای افزایش امنیت و زیبایی تاثیر بسزایی دارد.

مجموعه پایون تولید کننده درب فلزی نفررو، درب ورودی ویلایی و درب پارکینگی ریلی می¬باشد که محصولات خود را با تنوع زیاد به سراسر ایران ارسال می کند. محصولات پایون شامل: درب ورودی هال، درب ورودی ویلایی، درب ورودی حیاط، درب ساختمان جنوبی، درب ساختمان شمالی، درب منزل ویلایی، درب منزل مسکونی، درب سازمانی با لوگوی اختصاصی، درب حیاطی فرفورژه، درب ریلی، درب کشویی فلزی، درب آدم رو، درب ماشین رو، درب برش لیزری، درب جنوبی ساختمان، درب نفررو، درب ویلایی ، در باغ و حفاظ می باشد. که این مجموعه را به مرکز فروش درب آهنی و درب فلزی برش لیزری تبدیل کرده است.

آنچه که به عنوان محصول نهایی از طرف پایون برای مخاطبان عزیز ارسال می شود، در واقع پکیج کاملی است از تمامی نیازها و ملزومات که همه‌ی موارد در آن دیده و لحاظ شده است‌ و شامل رنگ کوره ای، قفل، دستگیره، یراق آلات، شیشه نشکن و بسته بندی کامل می باشد.

جهت مشاهده نمونه های بیشتر و استعلام قیمت درب فلزی می توانید به سایت شرکت آذر فلز پایون مراجعه کنید و شماره خود را در قسمت مشاوره سایت قید بفرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت خدمت شما تماس بگیرند.
همچنین می توانید با شماره های درج شده، با ما در تماس باشید.



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰