واترپروف بتن

واترپروف بتن

نام :لطفی
تلفن تماس : 09102015467-22841808
استان : تهران
آدرس : خ شریعتی-بالاتر ازپل سیدخندان-خ مجتبائی-پلاک 49
بازدید : 7168

اين محصول به دو صورت مایع و پودری قابل ارائه میاشد. نوع مایع آن جهت استفاده در ساخت ملات و یا دوغاب نفوذ ناپذیر كاربرد موثر داشته و نوع پودری آن جهت پر نمودن خلل و فرج در سطوح مختلف نظیر بتن با توجه به ساختار آبگریزی آن كاربرد دارد. این مواد با تشکیل قشری هیدروفوبیک در داخل منافذ و حفره‌های بین بتن از نفوذ آب جلوگیری می‌کند.
از دلایل اصلی نفوذ پذیری بتن می توان به خلل فرج ریز میکروسکپی بین سنگدانه ها که عمدتاً ناشی از کسری فیلر می باشد و همچنین لوله های مویینی که به واسطه تبخیر آب در بتن پدیدار می گردند ، اشاره نمود لذا بهترین روش علمی و عملی برای ساخت بتن کاملاً نفوذ ناپذیر استفاده ازپودر واترپروف به عنوان یک فیلر میکرونیزه ضد آب برای پر نمودن تمام خلل فرج ریز به همراه مواد افزودنی کاهنده آب بتن جهت کاهش نسبت آب به سیمان می باشد.
در بتن های ساخته شده با مصالح سنگی و شکسته توصیه به مصرف حدود 2-1 درصد وزن سیمان واتر پروف پودری و برای نفوذ ناپذیر ساختنملات های بنایی یا بتن هایی که با مصالح کاملاً طبیعی و فاقد کسری فیلر سنگدانه ساخته می شوند توصیه به مصرف 5/1-2 درصد وزن سیمان واترپروف مایع می شود.
استفاده از این محصول در سد سازی ومنابع هوایی و زمینی ساخته شده از بتن ، استخرها، سازه های بتنی که لازم است آب بندی گردد توصیه میشود.



قیمت : 0
به روز شده در : پنحشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
آگهی های ویژه : افزودنی های بتن