آموزش بورس در چارت ایران

آموزش بورس در چارت ایران

نام :چارت ایران
تلفن تماس : 0
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 944

اشتباهات رایج معامله گران بورس
سرمایه گذاری در بورس ، یکی از مهمترین راه های افزایش دارایی است. برای سرمایه گذاری در بورس باید درمورد روش های سرمایه گذاری ، ابزارها و بازارهای مختلف اطلاعات کافی بدست آورید. این اطلاعات باید بررسی شود تا وضعیت بازار و سهام موردارزیابی قرار گیرد. برای ارزیابی نیاز به انجام تحلیل هایی دارید.
تحلیل بنیادی
دو تحلیل قدرتمند برای شناخت وضعیت بازار، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی هستند. تحلیل بنیادی در بورس یعنی اینکه بتوان قیمت آینده را به کمک بررسی صورت های مالی و اطلاعات پایه ای شرکتها پیش بینی کرد. در این مقاله به تحلیل بنیادی در آموزش بورس می پردازیم.

تحلیل بنیادی چیست؟
تحلیل بنیادی (Fundamental analysis) یا تحلیل فاندامنتال، یعنی عواملی اصلی و پایه ای موثر در تعیین ارزش سهام را بصورت علمی مطالعه کنیم. در این تحلیل، تحلیلگر میزان فروش، دارایی، تعهدات، میزان درآمد و سهم بازار و اطلاعات مشابه را مطالعه می کند و درنهایت ارزش ذاتی شرکت را برآورد می کند.

تحلیل بنیادی ، هر عامل موثر بر ارزش سهم را درنظر می گیرد. هدف نهایی این تحلیل این است که سرمایه گذار با بررسی قیمت فعلی سهم بتواند تصمیم بگیرد آیا یک سهم بیش از ارزش خود قیمت گذاری شده یا کمتر از ارزش خود قیمت گذاری شده است.

با استفاده از این تحلیل، افراد قادرند به ارزیابی ارزش ذاتی اوراق بهادار با استفاده از عوامل مختلف اقتصادی و مالی بپردازند. تحلیل بنیادی علاوه بر سهام می تواند در ارزیابی هر نوع اوراق بهاداری مانند اوراق مشتقه یا بدهی استفاده شود.

آموزش های بیشتر در https://chartiran.com



قیمت : 0
به روز شده در : پنحشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸
آگهی های ویژه : متفرقه