مشاوره،طراحى و اجراى نيلينگ و انكراژ،اجراى ميكروپايل و...

مشاوره،طراحى و اجراى نيلينگ و انكراژ،اجراى ميكروپايل و...

نام :شركت مهندسى ژئوتكنيك عمران آفاق
تلفن تماس : 09121997046-22446559
استان : تهران
آدرس : خيابان اندرزگو-ميدان حكمت-ساختمان حكمت-واحد٥
بازدید : 10593

شركت مهندسى ژئوتكنيك عمران آفاق
‎شركت مهندسى عمران آفاق با ترکیبی از تکنیسین های متخصص و با تجربه و ماشين آلات تخصصى مورد نياز و با تمركز در بخش ژئوتكنيك با كمك گرفتن از علم و دانش روز دنيا به صورت تخصصی در زمینه تخريب ، گود بردارى بهسازی و پایدارسازی خاک به روش نیلینگ وانکراژ فعالیت می کند .
ما مفتخریم با هدف جلب رضایت و با بهره گیری از کادر حرفه ای ، شما رادر انجام پروژه های عمرانی یاری نماییم.

‎ نیلینگ ساختمان از سه دهه گذشته شروع شده و تاحال نیز بعنوان یک تکنیک برای پایداری حفاظت گود با انعطاف پذیری بالا استفاده می شود.
اجرای نیلینگ ساختمان تئوری استفاده از روش نیلینگ ساختمان بر پایه مقاوم کردن توده خاک با استفاده از دوختن توده خاک توسط مهارهای کششی فولادی با فاصله های نزدیک به هم می باشد.
استفاده از این روش موجب افزایش مقاومت برشی توده خاک می گردد، محدود نمودن و تحت کنترل در آوردن تغییر مکانهای خاک در اثر افزایش مقاومت برشی در سطح لغزش بدلیل افزایش نیروی قائم می شود
مهار کششی نیلینگ معمولا از آرماتورهای فولادی با قطر ٢٠تا ٤٠ و با حدتسلیم ٤٢٠ تا ٥٠٠ نیوتن بر میلیمتر مربع استفاده می شوند که درون یک چال حفاری شده با قطر٧٦ تا ١٥٠ میلیمتر قرارگرفته و دور آن درون چال تزریق می گردد. فواصل بین مهارهای کششی در حدود یک تا دو متر می باشد و طول آنها نیز در حدود هفتاد الی صد درصد ارتفاع گود می باشد و حداقل شیب نسبت به افق حدودا ١٥ درجه می باشد.
_______________________________
شماره هاى تماس : ٢٢٤٤٦٥٥٩
٠٩١٢١٩٩٧٠٤٦



قیمت : بسته به پارامترهاى خاك و طراحى انجام شده و عمق گود متفاوت است
به روز شده در : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : خدمات ژئوتكنيك و مقاومت مصالح