ویندو فیلم ایمنی

ویندو فیلم ایمنی

نام :پارسیان فجر سپهر
تلفن تماس : 09366958994
استان : تهران
آدرس : خیابان شهید بهشتی خیابان اندیشه کوچه شقایق پلاک 1
بازدید : 783

این برچسب شفاف شیشه را به حالت یکپارچه نگه داشته و از خرد شدن شیشه در انفجار و تخریب جلوگیری میکند. این برچسب ها قابل استفاده در تمام فضاهای مجهز به شیشه در معرض آفتاب ، یک جداره ، دو جداره ، شیشه رنگی ، لمینیت ، سکوریت می باشد.
بهتر است برچسب ها 30 روز بعد از نصب با آب و صابون تمیز شوند ، از هر نوع وسیله ساینده و یا تیز که سبب خراش برچسب میشود اجتناب شود. همچنین از بکار بردن هر نوع برچسب دیگر بر روی این برچسب ها جدا خود داری شود. خاطر نشان می شود سطح شیشه مورد نظر باید کاملا از گرد و خاک و هرگونه آلودگی تمیز شده باشد.
شرکت پارسیان فجر سپهر نماینده انحصاری Reflective فرانسه آماده هرگونه خدمات در راستای ارتقای سطح ایمنی و امنیتی میباشد. بواسطه مقاومت کششی بالای ویندو فیلم ها و ایجاد اتصال قوی فیلم و شیشه توسط لایه چسب مخصوص، خاصیت ایمنی و امنیتی بالایی ایجاد شده که با وارد آمدن ضربه و شکستن شیشه، تمامی قسمت های آن همچنان یکپارچه باقی مانده و از خطرات ناشی از خرد شدن و ریزش جلوگیری می کند. این کارایی منحصر بفرد با بهره گیری از تکنولوژی بی نظیر شرکت Reflectiv فرانسه میسر شده و مقاومت قابل ملاحظه ای نسبت به برچسب پلی استر معمولی دارد.



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲