شوت نجات یا فرود اضطراری

شوت نجات یا فرود اضطراری

نام :پارسیان فجر سپهر
تلفن تماس : 09366958994
استان : تهران
آدرس : خیابان شهید بهشتی خیابان اندیشه کوچه شقایق پلاک 1
بازدید : 1078

نصب سیستم تخلیه اضطراری شوت های نجات افراد درساختمانهای اداری و حساس نیاز مبرمی است که با توجه به نکات زیر موارد استفاده از آن کاملاً مشخص می گردد :
• در مواقع آتش سوزی دود زیاد حاصل از آتش سوزی و شعله ور شدن آتش به سمت بالا (طبقات بالائی ) موجب بسته شدن راههای فرار می گردد
• در هنگام وقوع زلزله با از بین رفتن درب های خروجی و پله های اضطراری، خروج و نجات افراد حادثه دیده از طریق راههای معمولی حاصل نمی گردد، در نتیجه با استفاده از این دستگاه در مدت زمان کوتاه می توان افراد زیادی را نجات داد.
شوت نجات دارای:
• ۵ کمربند مستقل جهت توزیع همگن وزن
• دسته های نگهدارنده برای تثبیت شوت روی زمین
• دریچه خروجی با تشک فوم نازک برای خروج آسان
• پارچه مات برای جلوگیری از ترس از ارتفاع
سرعت فرود ۲/۱۰ متر بر ثانیه در شوت امکان خروج حدود ۱۰ نفر در یک دقیقه و ۵۰ الی ۶۰ نفر در ۱۰ دقیقه را مقدور می سازد. همچنین ساختار مارپیچی درون شوت مانعی برای شتاب گرفتن و حفظ فاصله برای افراد درون شوت میباشد.
هر دستگاه شوت نجات دارای ۵ کمربند محافظ بوده که هر کدام تحمل وزن ۳ تن بار را داشته و جمعاً ۱۵ تن تحمل وزن دارد، محدودیت استفاده از این دستگاه تنها به این نکته بر میگردد که فرد بتواند از دهانه ورودی شوت عبور کند و هیچگونه محدودیت دیگری ندارد ، طراحی پارچه شوت نجات به گونه ای است که دارای انعطاف پذیری بالایی بوده ، لذا افراد با وزنهای متفاوت بدون هیچ مشکلی از درون آن عبور میکنند و افراد از ۱۲ کیلوگرم به بالا ، در تمامی سنین و حتی معلولین نیزمی توانند از این دستگاه استفاده کنند.
استفاده از سیستم شوت نجات جهت تخلیه ساختمان در موارد اضطراری نیاز به آموزش خاصی ندارد و افراد در همه سطوح می توانند به راحتی با داخل شدن در تونل پارچه ای به آرامی و به صورت چرخشی پایین بروند ، بعلاوه به موجب آماده کردن افراد مستقر در ساختمان می توان مانوری برای استفاده از این سیستم در زمان مقتضی اجرا نمود.



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲

کلمات مرتبط