واتراستاپ850

واتراستاپ850

نام :صادقی پور
تلفن تماس : 66576047-8
استان : تهران
آدرس : تهران-خ آزادی نرسیده به انقلاب-خ نوفلاح-بن بست بنفشه-پ12واحد7http://bcsco.ir
بازدید : 21213

واتر استاپ 850 BCS -بتن شیمی سازه
تعریف: واتر استاپ های تولیدی توسط این شرکت بر پایه مواد خام پلی ونیل کلراید (PVC درجه یک) با ضخامت انعطاف پذیری والاستیسیته به همراه افزودنی های روان کننده وتثبیت کننده در ساخت پروژه های صنایع آب وفاضلاب، سدها، استخرها وکانالها جهت جلوگیری از خروج آب ونیز نفوذ آب های تحت الارضی وزیر زمینی به داخل سازه بکار می رود. این نوار بر اساس نیاز سازه در دو مورد درزهای انبساطی (EXPANSION) واجرایی (CONSTRACTION) در تیپهای EM,L,K,U,E,EF,OF,OM در سایزهای مختلف تولید می شود.
مزایای استفاده :
عامل بازدارنده عبور ونفوذ مایعات از محل اتصال بتن ومقاوم در برابر اسیدها ومواد قلیایی
• واتر استاپ تیپO (حفره دار) جهت استفاده در درزهای انبساط وانقباض بکار رفته وبه لحاظ حفره میانی واتر استاپ وقابلیت تغییر شکل زیاد مانع عبور آب در اثر جابجایی درزها شده ودر برابر فشار هیدرولیکی ونیز جابجایی طولی وکششی وانقباضی مقاوم می باشد.
• واتر استاپ تیپ E (تخت) جهت درزهای ساختمانی بکار برده می شود ووظیفه این نوع تیپ ها در درزهای اجرایی حفظ ممانعت از عبور آب درون درزها می باشد.
• واتر استاپ تیپ EF(تخت پشت صاف) برای درزهای اجرایی کف بکار می رود.
• واتر استاپ تیپOF(حفره دار پشت صاف) برای درزهای انبساطی در کف بکار می رود.
• واتر استاپ تیپ های V,L,K جهت گوشه های بتن بکار می رود.
موارد کاربرد:
• در درزهای سازه های بتنی که در معرض فشارهای هیدرواستاتیکی ودر تماس مستقیم آب ومایعات قرار دارند بکار می رود مانند استخرهای شنا، منابع آب زیر زمینی ، فاضلاب ها، تونل، سد،کانالهای آبرسانی وانواع فونداسیون ها
مشخصات فیزیکی و شیمیایی :
جنس : C.V.P
وزن مخصوص :3Cm/g 3/1
مقاومت کششی در جهت طول : Mpa 3/13
رنگ : نارنجی
ازدیاد طول : 385%
سختی : A Shore 69
مقاومت کششی درجهت عرض : Mpa 13
روش اجرا:
جهت نصب واتر استاپ دقت شود که این نوار در وسط بتن قرار گیرد وبرای مهار دقت شود بتن را به آرامی ریخته تا واتر استاپ از محل نصب جدا نشود. واتر استاپ در مقابل هر گونه روغن وآلودگی واشعهUV محافظت شود. عرض واتر استاپ حداقل شش برابر بزرگتر از سایر دانه بندی شن انتخاب گردد.
نحوه اتصال دوقطعه واتر استاپ :
اتصالات دوسر واتر استاپ قاعدتاً به صورت دوراه ، سه راه وچهار راه ونیز به صورت عمودی وافقی قابل اتصال می باشند. استفاده از این اتصالات ضمن این که ضریب اطمینان برای آب بندی را بالا برده، جوش دادن دوسر واتر استاپ را نیز به خوبی انجام می دهد. برای اتصال دوسر واتر استاپ به دو صورت می توان عمل کرد:
• به کمک دستگاه هویه دوسر واتر استاپ را گرم کرده تا به حالت مذاب درآید سپس دوسر واتر استاپ را بر روی یکدیگر قرار می دهیم تا اتصال انجام شود که پس از سرد شدن به صورت یکپارچه در می آید.
• به وسیله چسبهای صنعتی که برای اتصالPVC نرم مناسب می باشد. اتصال دوسر واتر استاپ صورت می گیرد، بدین ترتیب که تقریباً 30 سانتی متر از دو سر واتر استاپ به صورت اوریب برروی هم قرار داده ومیان آنها را از چسب مورد نظر آغشته کرده وتحت فشار قرار می دهند تا کاملاً یکدیگر را جذب نمایند.
درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر با آزمایشگاه بتن شیمی سازه تماس حاصل نمایید.



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : افزودنی های بتن