انواع فوق و ابرروان کننده و ژل های میکروسیلیس دوروچم ایتالیا

انواع فوق و ابرروان کننده و ژل های میکروسیلیس دوروچم ایتالیا

نام :مسعود ولوجردی
تلفن تماس : 09126007629
استان : تهران
آدرس : تهران-شهرک غرب-فلامک شمالی
بازدید : 7423

افزودنی های کاهنده آب که با نام افزودنی های روان کننده(و انواع فوق و ابر روان کننده) بتن نیز شناخته می شوند یکی از پرکاربردترین افزودنی های مورد استفاده در بتن می باشند. روان کننده بتن , برای کاهش آب اختلاط در اسلامپ ثابت , ساخت بتنی با مقاومت بیشتر , دستیابی به مقاومت ثابت در عیار سیمان کمتر و یا افزایش اسلامپ بتن بدون نیاز به اضافه کردن آب به مخلوط بتنی استفاده می گردد. این افزودنی ها موجب بهبود خواص سخت شده بتن و به خصوص افزایش مقاومت و دوام آن می شود. همچنین با توجه به امکان کاهش عیار سیمان در صورت به کارگیری این افزودنی ها , استفاده از این افزودنی ها در بتن ریزی حجیم و بتن ریزی در هوای گرم برای کاهش گرمای هیدراتاسیون بسیار مناسب می باشد.
^شرکت دوروچم خاورمیانه با مشارکت و سرمایه گذاری مشترک شرکت دوروچم ایتالیاDUROCEM ITALY S.p.a (با 50 سال سابقه و 80 میلیون مترمربع رزومه درسراسر دنیا) تاسیس و در زمینه تهیه، تامین، واردات و بعضا" تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی، با بیش از 50 محصول متنوع ساختمانی شامل انواع کفپوش های سخت صنعتی، پوشش ها و کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان، سیستم های ضد اسید، سیستم های دکوراتیو، ایزولاسیون ولاینینگ صنعتی، افزودنی های بتن و سیستم بتن های الیافی (فیبرهای فلزی،پلیمری و شیشه جایگزین با آرماتور) فعالیت می نماید.
بتن پمپ پذیر و تسهیل در کار پمپ بتن -نفتالین سولفونات -لیگنو- کربوکسیلات-اتر-فوق روان کننده زودگیر - کاهش دهنده آب در بتن -کسب روانی - مقاومت بالا -مقاومت های اولیه -بتن های پیش تنیده-بتن حجیم-بتن ریزی در هوای سرد-بتن ریزی در هوای گرم-پمپ پذیری -کاهش استهلاک پمپ بتن این سوپر یا فوق روان کننده بتن -کاهش نسبت آب به سیمان در بتن حجیم - مقاومت بتن حجیم افزایش اسلامپ-کاهش ترک-افزایش مقاومت-سهولت بتن ریزی
88361519 (داخلی 116)



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : افزودنی های بتن