شركت ايدآساز

شركت ايدآساز

نام :نيما مهاجر
تلفن تماس : 09351594359
استان : تهران
آدرس : تهران-خ نياوران- سه راه ياسر- برج آوا
بازدید : 22047

شركت ايدآ ساز تنها دارندة خط توليد فعال نماي مركب عايق حرارتي بيروني ETICS در ايران
نماي مركب عايق حرارتي بيروني برپاية پلي استايرن منبسط (ETICS)،
سيستم ETICS از اوايل دهة 60 ميلادي به عنوان نماي خارجي ساختمان ابتدا در اروپاي مركزي متداول گرديد و تاكنون میلیون ها متر مربع از این نوع نما در سراسر جهان به ویژه در اروپا و امریکا اجرا شده است. اين محصول داراي تأييديه فني از مركز تحقيقات ساختمان و مسكن بوده و مطابق با ضوابط مبحث نوزدهم مقررات ملي ساختمان (صرفه جويي در مصرف انرژي) مي باشد. از مزاياي اين سيستم مي توان به موارد زير اشاره داشت:
1- عايق حرارتي و صرفه جويي در مصرف انرژي
2- عايق صوت
3- عايق رطوبت
4- دوام
5- صرفة اقتصادي
6- افزايش عمرمفيد ساختمان
7- تنوع فراوان و قابليت طراحي خلاق در بافت و رنگ پوشش ظاهري
8- تنوع در طرح هاي معماري
9- سرعت بالا و سهولت در اجرا
10- سبك سازي
11- امكان تنفس ديوارهاي خارجي
به دليل دارا بودن مزاياي مذكور، استفاده از نماي خارجي ETICS، علاوه بر ساختمان هاي در شرف ساخت، در ساختمان هاي موجود كه نياز به بازسازي و يا مقاوم سازي لرزه اي دارند نيز توصيه مي گردد.
ابزار تزئيني ساختماني برپاية پلي استايرن منبسط،
ابزار تزئيني ساختماني محصولاتي از قبيل سقف كاذب، طاق، صراحي، تاج، ستون، براكت، قاب دور پنجره و غيره را شامل مي شود كه جهت زيبايي نماي بيروني يا داخلي در ساختمان تعبيه مي گردند. اين ابزار در هر طرح و اندازه دلخواه و بدون محدوديت بر حسب نياز قابل توليد و عرضه مي باشند. به دليل جزئيات اجرايي تقريباً يكسان اين محصولات نيز از تمامي مزاياي سيستم ETICS برخوردار هستند.
حجم ها و المان هاي دكوراتيو بر پاية پلي استايرن منبسط
اين محصولات شامل توليد و اجراي كلية ايده هاي متعارف يا غير متعارف در زمينة معماري، طراحي داخلي، انواع دكوراسيون، ماكت، آب نما، آلاچیق، مجسمه و تمامي موارد از اين قبيل مي باشد كه داراي وزن سبك و استحكام كافي بوده و بدون هيچ گونه محدوديتي در شكل و اندازه دلخواه قابل توليد و عرضه مي باشند.
قالب سازي جهت بتن ريزي هاي طرح دار
اين محصولات شامل ساخت بدون محدوديت قالب هاي EPS جهت يتن ريزي و ايجاد انواع المان هاي يتني طرح دار مي باشد. سرعت بالاي اجرا، صرفة اقتصادي و خلاقيت در طراحي از مزاياي استفاده از قالب هاي EPS به شمار مي آيند. هم چنين با استفاده از اين قالب ها مي توان بتن ريزي و نماي ديوارهاي خارجي را به طور همزمان انجام داد.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۸۹
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۸۹
آگهی های ویژه : سایر خدمات ساختمانی