پودر آنی گیر بتن ، مسدود کننده فوری نشتی بتن

پودر آنی گیر بتن ، مسدود کننده فوری نشتی بتن

نام :شرکت بتن پلاست
تلفن تماس : 02165423400
استان : تهران
آدرس : تهران-ملارد-چهار راه ملارد به سمت صفادشت-جنب هلال احمر
بازدید : 5072

گونه ای از مواد آب بند کننده کریستال ساز با قدرت نفوذ بسیار زیاد به داخل بتن می باشد که برای آب بندی و محافظت بتـن در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی مخرب کاربرد دارد . پس از اجرا روی سطح بتـن طبق قانون لوله های مویین با مکانیزم اسمزی به داخل بتن نفوذ نموده و با آهک آزاد و رطوبت موجود واکنش داده و تمامی ترک ها و لوله های مویین را با ساخت کریستال های سوزنی پر می کند و بتن را در برابر نفوذ آب ، یون ها و مواد شیمیایی مخرب موجود در انواع فاضلاب و آب دریا مقاوم می سازد .
خواص و اثرات :
سرعت و سهولت اجرا
عدم جلوگیری در تنفس بتن
تشکیل بافت یکنواخت با بتن
نفوذ نا پذیر سازی کلیه مقاطع بتنی
قدرت نفوذ بسیار زیاد به داخل بتن
محافظت بتن و آرماتور در برابر خوردگی
مقاوم در محیط های با PH بین 3 الی 11
سمی نبوده و قابل کاربرد در تماس با آب آشامیدنی است
کاربرد ها :
چاله آسانسور
تونل و دیوار حایل
کانال های انتقال آب
پارکینگ و استخر ها
رفع نم زدگی سطوح بتنی
سازه های زیر زمینی و فونداسیون ها
رفع نشت درزهای اجرایی و درزهای سرد
استخرهای شنا و مخازن آب آشامیدنی و تصفیه خانه های آب
روش مصرف سطوح بتنی قبل از اجرا می بایست تمیز و عاری از هر گونه ذرات سست ، گرد و غبار و رنگ و پرایمر یا پوشش های دیگرگردند . کلیه سطوح را با استفاده از آب مرطوب نمایید . محصول نفوذگر را به نسبت 3 به 1 با آب مخلوط نمایید و عمل میکس را آنقدر ادامه دهید تا مایعی یکنواخت و غلیظ حاصل شود . بهتر است یک کیسه 20 kg نفوذگر بتن را با 5 تا 6 لیتر آب مخلوط نمایید و تا حصول مخلوطی همگن و یکنواخت عمل میکس را ادامه دهید . توجه : برای شروع عمل اختلاط پودر را به آب اضافه کنیـد و از همزن برقی (دریل + پره) برای اختلاط استفاده کنید و همیشه آن میزان پودر را با آب مخلوط نماییدکه نهایتا تا 30 دقیقه مورد مصرف قرار بگیرد . نفوذگر پودری را بوسیله برس روی سطح اجرا نمایید . بعد از نیمه خشک شدن لایه اول، لایه دوم را اجـرا نمایید . و پس از نیمه خشک شدن لایه دوم کلیه سطوح را با اسپری نمودن آب بمدت 48ساعت مرطوب نگه دارید .
میزان مصرف :
به طور متوسط میزان مصرف این محصول حدود 800 گرم الی 1/2 کیلوگرم برای هر متر مربع می باشد میزان مصرف برای دیوار : 1/5کیلوگرم برای هر متر مربع در دو لایه میزان مصرف برای کف : 1 کیلوگرم برای هر متر مربع در یک لایه
ایمنی
این ماده در محدوده مواد خطرساز و مضر برای سلامتی و محیط زیست قرار ندارد ، با این وجود به هیج عنوان نباید بلعیده شود یا با چشم تماس داشته باشد .
در زمان اجرا از دستکش و عینک و لباس کار استفاده نمایید .
این ماده آتش زا نیست .
نگهداری :
مدت نگهداری : یکسال در بسته بندی اولیه شرایط نگهداری : دور از سرما و یخبندان ، گرما و تابش مستقیم و طولانی نور خورشید بهترین دمای نگهداری : +10 الی +30 درجه سانتیگراد
تلفن :
02165423400
همراه : 09124201549-09127659115-09127659116
09120347805-09120347806



قیمت : مناسب
به روز شده در : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : سایر خدمات ساختمانی