رنگ بتن ، رنگ نمای ساختمان ، شیمیایی بتن پلاست

رنگ بتن ، رنگ نمای ساختمان ، شیمیایی بتن پلاست

نام :شرکت بتن پلاست
تلفن تماس : 02165423400
استان : تهران
آدرس : تهران-ملارد-چهار راه ملارد به سمت صفادشت-جنب هلال احمر
بازدید : 8340

رنگ بتن بر پایه رزینهای امولسیونی آکریلیک – متیل متا آکریلات – پایه آب می باشد که برای رنگ آمیزی و حفاظت پایدار و با دوام سطوح داخلی و خارجی ساختمان در شرایط جوی سخت و بحرانی استفاده می گردد .
خواص و اثرات :
كاملاً WaterProof و قابل شستشو دارای خاصیت آب گریزی و غبار گریزی و حلاليت در آب جلوگیری از ورود گازهای CO2 قابل استفاده در داخل و نماي خارج ساختمان پوشش زیاد نسبت به رنگهاي مشابه و همچنين بدون استفاده از مواد سخت کننده بعد از اتمام كار داراي خاصيت Flexibility ( انعطاف پذيري ) ، مقاوم در تنش هاي ساختماني مقاوم در برابر عوامل جوي به خصوص اشعه U.V آفتاب صرفه جویي در وقت و هزينه و … رنگ بتن ضمن واتر پروف نمودن سطح مانع تنفس سازه اي نمي گردد و تبخيرهاي دروني مي تواند به راحتي انجام پذيرد .
کاربرد ها :
رنگ آمیزی و تزئین سطوح ساختمانی نظیر بتن ، گچ ، آجر ، ایرانیت ، آردواز ، سیمان آزبستی ، سفال و سنگ پوشش و محافظت بتن و گچ در برابر آب و رطوبت و آب بندی سطوح باران گیر ساختمان پوشش و محافظت بتن در برابر انواع اسیدها ، قلیاها و نمکهای معدنی موجود در جو زمین ایجاد لایه انعطاف پذیر روی خلل و فرج و ترکهای سطحی و تقویت عمومی سطح نما
روش مصرف :
سطح ساختمان را از ضایعات از قبیل شوره ، رنگهای پوسته شده قدیمی و روغن و چربی ها پاک کنید و یک لایه چسب بتن پرایمری را با قلم مو یا اسپری اجرا نمائید و سپس در صورت نیاز سطح را بتونه کنید . رنگ را با مقدار کمی آب رقیق کرده و با قلم مو ، اسپری و یا غلطک در چنــد لایه پیاپی به فاصله زمانی یک تا سه ساعت اجـرا کنید تا به پوشش لازم برسید .
میزان مصرف :
مقدار مصرف رنگ بتـن برای پوشش سطوح صاف سیمان خاکستری حـدود 300 تا 350 گرم در هر متر مربع و برای سطوح سیمان تخته ماله حدود 400 گرم می باشد علاوه بر این 1 کیلوگرم رنگ بتن می تواند حدود 7 متر مربع از سطح گچ را بپوشاند.
نگهداری :
مدت نگهداری : یکسال در بسته بندی اولیه شرایط نگهداری : دور از سرما و یخبندان ، گرما و تابش مستقیم و طولانی نور خورشید بهترین دمای نگهداری : +10 الی +30 درجه سانتیگراد
ایمنی :
به هیچ عنوان نباید بلعیده شود یا با چشم تماس داشته باشد . هنگام کار کردن از ماسک و دستکش و عینک ایمنی استفاده نمایید.

تلفن: 02165423400
همراه:09127659115
09127659116
09124201549



قیمت : 0
به روز شده در : پنحشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : سایر خدمات ساختمانی