گیره تراز کننده کاشی و سرامیک

گیره تراز کننده کاشی و سرامیک

نام :احمدی
تلفن تماس : 09124282186
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 4760

گیره تراز کننده کاشی
احمدی : 09124282186
آیا تاکنون دلیل اجتماع جرم در سه کنج کاشی و سرامیک و سنگ کف را علیرغم شستشوی مرتب با آب از خود پرسیده اید؟ آیا گیر کردن اسباب وسایل ساختمان هنگام حرکت دادن بر روی کف باعث آزار و زحمت شما شده است؟
استفاده از کلیپس کاشی شما را در رفع این معضل یاری می کند.
این ابزار در هنگام اجرای سنگ فرش کف با همتراز کردن و اجرای لب به لب سرامیک ها سبب ایجاد سطحی صاف و اصطلاحاً بدون ناخنک می شود. وجود این ناخنک ضمن کاهش کیفیت نمای کار ، فضای مناسبی را برای تجمع آب به هنگام شستشو فراهم می کند. این آب به مرور تبخیر شده در حالیکه جرم آن بر روی سرامیک باقی می ماند. با هر بار شستشو این وضعیت وخیم تر شده و بر مقدار جرم افزوده می شود. این معضل در فروشگاه های بزرگ و فرودگاه ها به وضوح قابل رویت است. در این فضاها با توجه باز بودن محیط و وجود غبار و آلودگی و نیز شستشوی مرتب ، این جرم تیره تر و دارای حجم بیشتری است. در فضاهای بیمارستانی نیز معضل زدودن این آلودگی به طور مکرر زحمت مضاعفی را برای کارکنان ایجاد می کند.
شکستگی و پریدگی های سنگها و سرامیکها از عوارض دیگر لب به لب اجرا نشدن آنهاست. هرگاه جسم سنگینی را بر روی این سطوح حرکت می دهند برخورد این اجسام با لبه های سرامیک / سنگ موجب لب پریدگی آنها می شود.
با استفاده از کلیپس کاشی به راحتی این معضل را مرتفع می نماید و نمایی بسیار زیبا از سرامیک و یا سنگ اجرا شده را ایجاد می کند
از مزایای دیگر این ابزار افزایش سرعت در اجرای سرامیک کاری است ، به نحوی که می توان تا روزی 40 متر مربع کاشیکاری را با بهترین و مطمئن ترین کیفیت اجرا نمود.



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : سایر خدمات ساختمانی